29.09.2018 Bonde guttens drøm <3

Strikket genser til mitt mormor gulls 5 års dag Thor 🐄🐑🚜.

Denne er strikket i sportsragg. Her kan en godt bruke opp en del restegarn, om du har liggende mye. Denne er strikket i str 8 år, og har det en gutt kan ønske seg,💙 traktor, med rundballer, ku og sau ute på jordet, godt inn gjerdet.

Denne ble meget godt mottatt av mitt kjære barnebarn, som elsker traktor og dyr 🚜🐑🐄
Mønster kommer i løpet av første del av uka håper jeg 👍
Bestilles på mail :
[email protected]
Legg deg gjerne til på wenchesstrikkeverden på Face, følg med når nye mønstre kommer ut 👍🌻

2 kommentarer
    1. Heia😀har du mønster for salg fortsatt på denne nydelige genseren? Kjempe flott jobb du har gjort med den😍Svar gjerne på egen e-post så jeg får det med meg😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg