18.11.2016

Strikketull.😊
Jeg ble født uten en TRÅD.Og nå sitter jeg i GARNET.For jeg orker ikke stå på PINNE.Jeg aner ikke hvordan jeg har NØSTA meg inn.Men jeg prøver å holde MASKA.Hvis du synes jeg er VRANG,er det helt RETT.Mora mi TOVA,en jul prøvde hun å STRIKKE RIBBA.Det endte med att vi alle måtte FELLE noen tårer.Far min ble helt TRÅDLØS etter han brente BRÅTE,han sto bare der og lente seg inntil KNAPPESTOLPEN.Aner vi ett MØNSTER her?Broren min MARIUS,går alltid med GENSER,når han jobber med MONTERING Søstrer mi,et skikkelig HESPETRE,har alltid FLETTER og hun bor i SETESDAL.Bestemor er blitt så lita att hun ikke lenger REKKER OPP.Så hun må gjøre alt i flere OMGANGER.Og bestefaren min,SELBU,er blitt så gammel at han forstår ikke SPØTET.Dette er selvfølgelig bare TULL.Eller var det BOMULL…Ha ei fin strikkehelg ut i vårt langstrakte land 😀😀😀

6 kommentarer

Siste innlegg