6 April

 

Da er endelig ermene på etter 4 opp rekk av bolen,    kan vel trygt si jeg er bra lei denne bolen,

nå tør jeg ikke måle den flere ganger,    så nå vet jeg rett å slett ikke hvordan str er.

Kan ikke huske jeg har slitt så med å få et plagg til å passe en person som denne,

den skulle være en gave til i dag, Mor 70 år i dag <3   men det klarte jeg ikke, men min mor vet hun får den nå,

men hun vet ikke hvordan den ser ut,  bare at den er fra hjem stedet hennes 🙂    å hun vet jeg har slitt litt med str og det er greit 🙂 <3

I Påsken nå så valgte jeg å legge den litt bort å kose meg med unger , familie og venner,  men nå er det koftas tur til å få litt mer oppmerksomhet

 

D

10 kommentarer
    1. Trulte H: Hei du, ja nå skal jeg prøve en ny variant av den, rundfelling, skal blogge nå , fått på ermer nå, gått litt sent i påsken, da jeg har prioritert unger familie og venne kos 🙂

    2. Sånn er det I blant Wenche, en må bite i det sure eplet og rekke opp, igjen og igjen. Jeg måtte det med Tormod’s genser, men så blir jo sluttresultatet bra og det er jo det som teller. Mor blir sikkert kjempeglad for den fine kofta😃

    3. strikkepinneklirr.blogg.no: ja slik skjer, nå har jeg ikke målt, nå må den bare passe, ble litt lei nå, har ikke rekt opp ene bolen, så det blir en kofte til etter hvert i annen mindre str <3 Fin dag til deg

    4. Dette blir jo den perfekte gaven og gi til sin mor i bursdagsgave og hun skulle bare ha visst hvor mye du har slitt med og få den til. Men slik er det innimellom at ikke alt går på skinner. Den blir jo veldig flott og din mor er sannelig heldig med en flott kofte og bruke:-) Så mange gratulasjoner til din mor med rundt tall.-) En fortsatt fin dag til deg:-))

    5. Hobbystua: Tusen tusen takk for så hyggelige ord, hun vet om litt av strevet, siden den blir noe forsinket, men hun aner ikke hvordan den ser ut, enda det er fra hjem stedet hennes, kjempe fin dag il deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg