26 des

Hmm jeg tror hun driver med noe hun ikke kan?  Vist i alle fall ikke hva hun gikk til

3 kommentarer
    1. Må le litt… Alt med strikking er gresk for meg. Da jeg gikk gravid med min eldste sønn begynte jeg på en jakke til han. Den er enda ikke ferdig, og han har nok vokst ifra den for lenge siden… Han er 25 år 🙂

    2. Fniss… Jodå, det är väl inte direkt något du inte… Kan… Hm, möjligen… Mer… Vill INTE fästa alla trådar??? Hihi… (I värsta fall, kan man testa maskstygn också? Fast lika många trådar att fästa då, fniss…)
      Ser vi stickar olika, jag stickar en tråd i varje hand… Vrider var tredje… Därför lite problem när det blir tre färger… Fast då blir det två i höger, men fortsätter ändå se till att inga trådar blir långa, vrids var tredje… 👍😎😘😇😳😝💖👻💖🎄🎅🎄
      Må så gott… God fortsättning!!!!
      Bim HD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg