23 desember

Jo da, fikk ferdig en i kveld jeg, pulsvant med ugle motiv 🙂

8 kommentarer
    1. Hei Wenche, den var kjempe fin. Jeg vil ønske deg og dine en riktig god jul og et riktig godt nytt år.Håper du liker dette lille jeg har kjøpt til deg og likedan med Randi Aurora. Hun får en litt dyrere bursdagsgave enn julegave.Den er allerede kjøpt.Kos dere i julen.Juleklem fra May-Britt

    2. God dag, koselig at du likte gaven.Og at du allerede er begynt å bruke den.Men har jeg kjøpt rett blrkk til printeren din?

    3. Det er på clas ohlson . Er det 301 som skulle vært på din maskin også slik som på vår maskin?

    4. Da spørs det om de har det på Clas Ohlson. For der har de bare dette merke der tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg