25 mars

4 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg, gleder meg masse til å følge deg videre!
      – Koselig om du kunne stikket innom min blogg også, å tatt en titt, kanskje gitt meg noen tips om hva jeg burde ha mere av på bloggen og hva jeg burde hatt mindre av? 🙂

    2. Sigrid: Tusen takk for det, så arti du vil følge med, jeg blogger hver dag minst en gang, nå skl jeg jobbe for HOBBITEN avdelig LILLEHAMEMR og skal blogge litt fra der samtidig med det vanlige 🙂
      Jeg skal gå inn å se på bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg