21 mars

SCANIA genser i str M strikket i super wash

8 kommentarer
    1. Marianne: Hei du, det har jeg tegnet selv etter et lite bilde jeg fant av logoen på nettet, måtte forstørre opp masse og tegne det av, er nok ikek perfekt, menklarte ikke bedre, masse jobb

    2. Tror jeg så gjerne at det var mye jobb. Skal strikke tunika selv med Volvo (lastebil) merke bak på ryggen, men her blir det maskesting som skal brukes.

    3. Jon Olav nedreklepp: Hei på deg, dette er en logo jeg har tegnet ut fra et lite bilde, jeg kan godt strikke en slik genser til deg, men da må det bli på nyåret en eller anen gang, har fult opp nå før jul, men har du face, så kan du legge meg til der, da er det lettere å holde kontakten, Jeg tar 1500 for å strikke en slik genser, da holder jeg alle utgifter til garn og montering, jeg strikkker i et klø fritt garn som kan maskinvaskes på 30 g

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg