27 oktober 2012


Der har vi kjolen jeg ble ferdig med i går kveld,  Da må jeg se om jeg får noe annet på pinnene

i dag, Lure litt på om jeg skal legge opp å strikke inn noen glass, prøve emg på den jeg og.

 

I dag har jeg tenkt å legge opp til TRETTEN VOTTEN, den er stor å ikke så grei å strikke,

så legger opp å starter så får vi se hvordan det går. Jeg legger opp i Mose grønn og hvitt,

håper å få ferdig en vott i dag.

Da har jeg fått lagt opp til TRETTEN VOTTEN,

men nå er det marten her så nå blir det ikke strikk før i kveld.

Dette blir ikke bra, så dette gi jeg opp, vtten blir kjempe stor, når jeg ser med en gang at votten

ikke blir som jeg vil ha den, da gidd jeg bare ikek fortsette, så da må jeg litt i tenke boksen

to min å fine ut hva neste prosjekt kan bli 🙂

 

Da har jeg lagt opp til en barne hals jeg, den jeg la ut mønster på i sta, hatt trivelig besøk,

så ble en liten strikke stopp, men prøver meg nå litt utover kvelden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg