26 oktober 2012

God morgen mine strikke venner og andre venner som har lyst å ta turen innom å se litt på hva jeg driver med.

Jeg strikket litt til  i går kveld, så i dag starter jeg her på mønsteret på denne tunikaen. Blir spennende å se hvordan den blir

 

Jo da jeg kom litt lenger i går kveld, nå i denne stund skal jeg starte med mønstert, er veldig

spent på hvordan fargene blir , da jeg har måttet velge ut fra de de hadde på butikken, vi prøver så får vi se. 

 

Der var kjolen ferdig, har måttet mytte ut noen av fargene da jeg ikke fikk tak i de jeg ville ha, 

Det ble en kjole i str 10 år. 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg