25 Oktober 2012

 

Da er halsen som er strikket i VIKiNG ALPACA  ferdig, den ble til en i

str 6-10 år.

Har strikket en ørevarmer nå på morgenen, så da ble det et sett ut av dette, 

skal på jobb i dag, så da får vi se hva jeg legger opp på pinneni efta. 

 

Hei hei , da er jobben over for i dag, og pån igjen med strikkepinnan, har

nå lagt opp til en tunika i str 10 i VIKING ALPACA, Har byttet om på fargene

i kjolen da jeg ikke klarte å få tak i de fargene jeg skulle ha, så får vi nå se da,

hvordan det utvikler seg utover dagen. Tenker det skal bli et bidrat til jule messen

vi skal være med på 8 desember her på TRETTEN.

Blir spennende å se hvor mye av dette jeg har garn til hadde vært gøy

å få strikket hele settet:

 

Hei igjen, da kom jeg ikke lenger på denne bolen i kveld, men med jobb, barn og hus, så er det 

faktisk  andre ting som må gjøres også. men med friskt mot i morgen skal vi se om vi ikke får ferdig bolen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg