Litt av det jeg har strikket de 2 siste årene :) Legger bare ut et bilde av hver ting jeg strikker.

Jakke jeg strikket for DALE GARN 

Tunika jeg strikket til Randi Aurora <3

Marius sett, selv designet votter i marius mønster.

Baby dress Lue, Jakke og selebukse.

Leggvarmere  i sort og hvitt.

Hello kitty lue til små jenter

 

Spiderman lue til gutter

Hjerter til advent

Tovet votter til dame

Øre varmer i marius mønster

¤Marius genser med høy hals, Strikker marius gensere i alle str, og i mange farge 

kombinasjoner.

¤Har til nå på disse årene strikket 17 Mariusgensere i denne 

fargen her <3

 

 

Hel Mariusdress i str 6 mnd. stri.kket i babyull

Det har blitt 3 Marius dresser siden 2011 til nå 🙂

 

 

Baby dress i str 3 mnd, strikket i mini alpakka

 

Egen designet Marius finger vanter 🙂

To delt baby dress str 3 mnd, strikket i babyull.

 

Vm genser for 2010

Marius lue str Herre strikket i RUBIN super wash

VM genser 2010, i andre farger, strikket i RUBIN

 

marius sett i Lilla, egen designet votter

Marius dress i Lilla i str 2 år, strikket i RUBIN superwash

 
Selbuvotter strikket i finull 

Fana dress i mini alpakka i str 1 år

marius sett til nyfødt Selv designet votter 🙂

Harley Davidson genser til voksen

 

 

Marius Lue strikket i Rubin

19 kommentarer
    1. Tusind tak for et kig på din MEGET inspirerende blog. Jeg er så imponeret over alle de smukke ting du har strikket. Kigger forbi en anden gang.
      Mange hilsner
      Winnie

    2. Hei 🙂 lurte bare på om du strikker på bestilling ? Likte det marius settet til baby… Hva tar du for noe sånt evnt ?

    3. Carina: Ja da jeg strikker litt på bestilling, men har veldig mye nå, har strikk til utpå våren, men haster det ikke så kan jeg gjøre det, tar 700 for dress 0-2 år og 900 for dress 4-6 år, tar 150 pr del for lue ,votter og sokker 0-2 år, og 200 for 3-10 år pr del 🙂

    4. Hei!
      Det er kanskje ikke overvekt av menn som er inne på bloggen din, men så et bilde av de fine mariusvantene du har strikket på nettet og tenkte å høre om det er noe du har “på lager” og til salgs. Vet om en 18-åring (med forholdsvis små hender) som ønsker seg nettopp dette til jul, men jeg har hittil ikke lykkes i å finne vanter med dette mønsteret noe sted. Tenkte derfor jeg skulle høre med deg.

    5. Christian: Hei du 🙂 Er veldig hygelig at en mann kommenterer og er liker mitt strikke sted 🙂 er det vantene du mener så er det jeg som har tegnet de, og det kunne jeg laget til deg om du kunne ta det etter jul, har veldig mye strikk nå så har veldig dårlig tid dessverre 🙂

    6. Hei igjen!
      Mente ikke at du skulle strikke nå midt i julestria ;o) Tenkte bare å høre i tilfelle du hadde noen til salgs som var ferdige, men hvis du strikker på bestilling, er jo det greit å vite i tilfelle jeg ikke skulle få tak i lignende vanter noe annet sted. Hva tar du for et slikt par?

    7. Christian: Hei igjen var det marius vantene du var ute etter, de tar jeg 300 for, de finner du nok ikke mange plsser, designet de selv 🙂 men har ikke tid nå før jul, må nok godt ut i januar 🙂

    8. Hei!
      Ja, det var mariusvantene jeg tenkte på. Bestiller gjerne et par av deg i str 7. Januar går fint!
      Vi kan ta resten på mail mht overføring/kontonr. osv. Har du e-postadressen min? Skrev den inn da jeg registrerte meg på siden din.
      God Jul så lenge!!

    9. Hei –
      Er ikke meningen å mase, og du har sikkert mye å strikke, men tenkte jeg skulle høre om du fortsatt hadde mulighet for å strikket et par mariusvanter i str 7?
      Mvh
      Christian

    10. Hei!
      Skulle egentlig være en litt forsinket julepresang, men nå er jo vinteren over..
      Som tidligere nevnt, er det fingervantene jeg gjerne skulle ha. Er til en jente på 18, men hun har visst forholdsvis små hender, så fikk beskjed om at str. 7 ville passe.
      (Marius-fingervanter som på bildet i bloggen din ;o) )

    11. Christian: Hei du, ja det var de, er den en unge som skal ha de, har laget mønster til voksen, så da må jeg lage et mønster til barn først, har bare så veldig mase oppdrag jeg henger litt etter med, men kommer litt sterkere snart,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg