26 Mai. Kåpetil Randi Aurora 💝

Helge strikk 👍

Strikket kpe til Randi Aurora i helgen 💜

Hun har en stund nsket seg strikket kpe.

Mnsteret er hentet fra heftet Viking Design Barn 2 - 12 r.

Jeg har strikket den i Andres p pinne nr 7 i str 14 - 16 r.

Jeg har lagt til noen nye detaljer, jeg har laget ragelan felling, med en flette i ragelan,

og jeg har laget puff ermer for f inn maske antall litt <3

Dette var et artig mnster strikke, s m nok prve det igjen 💖👍

Nrbilde av det artige mnsteret, full konsentrasjon under strikkingen, men veldig moro :)

Nrbilde av flettingen og ragelan fellingen og pufferm :)

22 kommentarer

fjellgeitbundingen

26.05.2015 kl.06:39

For en nydelig kpe. Forstr godt at dette har vrt konsentrasjonskrevende, men veldig fint ble det :)

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.06:52

fjellgeitbundingen: Tusen takk, den var kjempe artig strikke, mnstret var spennende, mtte flge med hele tiden ja :)

fjellgeitbundingen

26.05.2015 kl.06:58

Ja, du har all grunn til vre stolt over denne. Den ble nydelig.

Fru Stussli

26.05.2015 kl.07:37

Herligheten s nydelig den ble <3

Det er en heldig jente som fr denne!!

dedicat

26.05.2015 kl.07:44

Jeg fant et broderisett i et skap vi ikke bruker s mye, nr vi vasket rundt der, s kanskje man blir smittet av hndarbeids gleden :D

Iselin Rene

26.05.2015 kl.09:23

Den var fin :)

LivM

26.05.2015 kl.11:10

Den ble jo aldeles nydelig!

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.16:52

fjellgeitbundingen: Tusen takk, frkna bor i den, s hun falt pladask :)

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.16:52

Fru Stussli: Tusen takk, hun er godt fornyd selv , bor i den :)

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.16:53

dedicat: He he ja det hper jeg inderlig du blir, det er jo s gy :)

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.16:53

Iselin Rene: Tusen takk

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.16:54

LivM: Tusen takk :) Hun bo i den n :)

Evelin

26.05.2015 kl.17:04

det er fint med strikk:D

den var nydelig:D den var veldig fin :D

kan tenker hun bruker den og er stolt da:D

ha en fin dag videre:D

Trulte H

26.05.2015 kl.19:13

Fy sren den var fin alts. Og s rask du er. Kpe strikket p noen f dager.

Men ser ut som det er for tykke pinner for meg strikke med p den ogs Men skal sjekke ut oppskriften litt mer p nettet. Tror de har nettbutikk. Hvis ikke har vi en butikk rett over grensa som selger Viking garn.

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.23:28

eveliin: Hei du og takk for det, ja denne ble hun glad i , hun har bukt den i hele dag :)

wenchesstrikkeverden

26.05.2015 kl.23:29

Trulte H: Tusen takk, ja det er tykke pinner er pinne nr 7 , det er mye jobb, den er str 14-16 r og gr nedenfor kneene, ja du m prve denne, kjempe moro mnster strikke

Trulte H

26.05.2015 kl.23:36

M nok st over for klarer ikke strikke med pinner over 3,5 i mer enn f minutter om gangen.

wenchesstrikkeverden

27.05.2015 kl.07:16

Trulte H: okey :) er nede p pinne nr 3 jeg og n, skal strikke en genser, skal starte i efta

Liv Eline

27.05.2015 kl.12:38

Flink og rask som alltid du Wenche. N ble nok Randi Aurora glad!

wenchesstrikkeverden

27.05.2015 kl.19:35

Liv Eline: Tusen takk, ja hun er kjempe glad, hun bor i den n :) :) Be litt stor til henne, men varmer nok godt :)

Birgitte

16.06.2015 kl.14:21

S fin kpe i fin lillafarge! Nydelig mnster p den :)

wenchesstrikkeverden

16.06.2015 kl.15:59

Birgitte: Takk for det, ja syns den ble fin selv ogs :)