10 Mars Kåpe <3

Da er endelig kåpen ferdig strikket,

har brukt 2 mnd på den,

så denne er det nok jobb med :)

Strikket den i RUBIN i str M 

Håper mottaker blir fornøyd og at den passer :) :) 

8 kommentarer

Hobbystua

10.03.2015 kl.10:21

For en flott kåpe du har fått gjort ferdig og skjønner at dette har tatt tid når jeg studerer bildet nå. Må jo være en drøm og kunne få ta den på seg og sprade rundt,,,,så mottaker må jo bli henrykt:-) Lekker og delikat er den og du er jo en strikkerske av første rang:-))

wenchesstrikkeverden

10.03.2015 kl.10:30

Hobbystua: Tusen tusen takk, blir nå så rørt av all rosen i dag, Ja det var meget mye jobb med det, brukte ca 2 mnd på den, fletter hele veien og mye masker i starten, var glad om en klarte 2 omg på en dag i starten, ble bedre da fellingene startet he he håper hun som skal ha den syns den er fin nok :) Igjen tusen takk :)

Oldemorbloggen

10.03.2015 kl.12:10

Rålekker er eit ord som dekker dette strikkeårbeidet ditt.

wenchesstrikkeverden

10.03.2015 kl.13:49

Oldemorbloggen: Tusen takk <3

Ravn73

10.03.2015 kl.17:40

Så nydelig!!!!

Birgitte

10.03.2015 kl.21:30

Så flott og forseggjort! Nydelig strukturstrikk - her ligger det mange timer med arbeid!!

wenchesstrikkeverden

10.03.2015 kl.22:53

Ravn73: Tusen takk for det :)

wenchesstrikkeverden

10.03.2015 kl.22:54

Birgitte: Tusen takk, ja er er det 2 mnd intens strikk bak, bruker endel tid hver dag på strikk, å sjelden jeg har brukt så lang tid på et plagg :)