23 Jan. Islands genser Ar tre'sins

Da er genseren fra boken Islands strikk Ar tre'sins ferdigstrikket,

strikket i str M p pinner 4,5 og 6.

Utrolig artig genser strikke,

denne i beige hovedfarger med hvitt og brunt i mnster👍💜

Denne skal min datter bruke til gave 💜

14 kommentarer

Inger

23.01.2015 kl.23:29

Du fr gjort utrolig masse, og s fine ting ogs <3

wenchesstrikkeverden

24.01.2015 kl.05:54

Inger: Tusen takk, jo da, jeg koser meg med strikk, det er det som betyr mest etter ungene :)

fjellgeitbundingen

24.01.2015 kl.06:45

Hei, s flink du har vrt. Denne deilig ut. Pent strikket. Kjempe herlig :)

wenchesstrikkeverden

24.01.2015 kl.07:57

fjellgeitbundingen: Tusen takk, ja hper den blir deilig, det er en gave fra min Voksne datter til ei veldig god venn av henne :) :) Har prvd gjre den slik hun nsker og personlig til mottaker, hun nsker 10 cm lenger bol, og hy hals, og farvene er fine til henne som skal ha den :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.15:45

hh s fin! Strikk en snn til meg a :D

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:01

Charlotte Hagen Edvardsen: He he ja det kan jeg, men den er ganske s dyr, dyrt garn til den :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:01

Hvor mye da? :)

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:04

Charlotte Hagen Edvardsen: tar 1500 for strikke en slik, med garn, pluss porto ved sending, da er det en str M

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:07

Det er spass dyrt ja! Ja, da blir det for dyrt :/ Gr det an strikke en billigere genser da? :D

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:20

Charlotte Hagen Edvardsen: Da har jeg gtt ut fra ganske billig garn, det er mye jobb og det gr mye garn :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:23

Hmm... med billig garn, hvor mye skulle du hatt for lage en genser da?

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:57

Charlotte Hagen Edvardsen: det er det billigste garnet jeg klarer finne til en s fin genser, kan ikke strikke den med riktig hva som helst. da delegger du den

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.19:02

ja, jammen da forstr jeg :) fr bare spare da :D

wenchesstrikkeverden

04.02.2015 kl.00:27

Charlotte Hagen Edvardsen: Ja det kan du gjre :) :)