23 Jan. Islands genser Ar tre'sins

Da er genseren fra boken Islands strikk Ar tre'sins ferdigstrikket,

strikket i str M på pinner 4,5 og 6.

Utrolig artig genser å strikke,

denne i beige hovedfarger med hvitt og brunt i mønster👍💜

Denne skal min datter bruke til gave 💜

14 kommentarer

Inger

23.01.2015 kl.23:29

Du får gjort utrolig masse, og så fine ting også <3

wenchesstrikkeverden

24.01.2015 kl.05:54

Inger: Tusen takk, jo da, jeg koser meg med strikk, det er det som betyr mest etter ungene :)

fjellgeitbundingen

24.01.2015 kl.06:45

Hei, så flink du har vært. Denne deilig ut. Pent strikket. Kjempe herlig :)

wenchesstrikkeverden

24.01.2015 kl.07:57

fjellgeitbundingen: Tusen takk, ja håper den blir deilig, det er en gave fra min Voksne datter til ei veldig god venn av henne :) :) Har prøvd å gjøre den slik hun ønsker og personlig til mottaker, hun ønsker 10 cm lenger bol, og høy hals, og farvene er fine til henne som skal ha den :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.15:45

Åhh så fin! Strikk en sånn til meg a :D

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:01

Charlotte Hagen Edvardsen: He he ja det kan jeg, men den er ganske så dyr, dyrt garn til den :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:01

Hvor mye da? :)

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:04

Charlotte Hagen Edvardsen: tar 1500 for å strikke en slik, med garn, pluss porto ved sending, da er det en str M

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:07

Det er såpass dyrt ja! Ja, da blir det for dyrt :/ Går det an å strikke en billigere genser da? :D

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:20

Charlotte Hagen Edvardsen: Da har jeg gått ut fra ganske billig garn, det er mye jobb og det går mye garn :)

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.16:23

Hmm... med billig garn, hvor mye skulle du hatt for å lage en genser da?

wenchesstrikkeverden

03.02.2015 kl.16:57

Charlotte Hagen Edvardsen: det er det billigste garnet jeg klarer å finne til en så fin genser, kan ikke strikke den med riktig hva som helst. da ødelegger du den

Charlotte Hagen Edvardsen

03.02.2015 kl.19:02

Åja, jammen da forstår jeg :) får bare spare da :D

wenchesstrikkeverden

04.02.2015 kl.00:27

Charlotte Hagen Edvardsen: Ja det kan du gjøre :) :)