23 november

I dag har jeg lært kontstrikk det er noe jeg ikke har gjort før, kjempe moro 🙂

6 kommentarer
    1. venkesstrikk: Takk for det, var på strikketreff i helgen å lærte utrolig mange kunster, som jeg ikke kunne, små ting og, men ting jeg ikke kan så moro for meg, kontstrikk og tveband rett o vrang, og torpavotten og leggopp med to tråder for å få en flott kant og magic loup, og en teknik jeg ikke aner hva heter

    2. Jeg har prøvd meg på kontstrikk og har bl.a strikket en sjelevarmer til et batnebarn, men plundret fælt og blir nok aldri dyktig i den teknikken.
      Veldig fin ørevarmer 🙂

    3. Ane Estil: Det heter kontstrikk, har en bok jeg bruker da jeg strikker det, har ikke fått prøvd det mer enn den ene gangen jeg heller, men skal snart prøve på igjen, Tror jeg la opp 120 m

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg