12 oktober

 
Her er et av mønstrene på lue med FOX, jeg legger opp 100 m med KARISMA   på p 3,5 og strikker 10 omg vr bord, og skifter til pinne 4 og strikekr 2 om før jeg starter med mønster.
Strikker føtst bokstavene og så 3 rette omg i mellom så revene, den går opp på 10 og 10 m. strikke ensfarget etter reve mønster til luen måler ca 22 cm, fell av
 
Ser ikke hvorfor man skal ta betalt for alt, så her er mønsteret jeg brukte når jeg strikket reveluen min. Bokstavene og reven er funnet via google.

7 kommentarer
    1. Hei, hei!! Hvilken størrelse blir denne lua. Tenker å strikke til en 11-åring, Og vet du om Karisma-garnet er HELT kløfritt??
      Fin lue, og fin blogg du har 🙂

    2. botsol: Hei beklager at jeg ikke har svart, men har ikke hatt nett på lenge, karisma er nesten klæ fritt, merino ull er helt klæ fritt, da passer det med 100 m med pinne 3 eller 3,5 etter hvor fast du strikker 🙂

    3. Hei!
      Hvordan feller du? Ikke rett av,vel? Må kanskje felle 6-8 m gjevnt fordelt annenhver omgang en del ggr og så hver omg til ca. 8 m igjen på pinnen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg