31.01.2013

Strikket en arm frem til mønster og vr. Bord på andre arm, venter på mål av eier før jeg kan starte med mønster slik at arm blir lang nok.

31.01.2013

Startet opp med en ny alpelue, strikket i Nepal fra Drops :) Dame lue.

31.01.2013

Moro å bruke hode å prøve på.

31.01.2013

Fått hode i dag, så mye lettere å vise luer.

31.01.2013

Da er lue og votte sett ferdig, str 10 år

30.01.2013

Lagt opp til en arm til boka grå mariusjakke herre XL

30.01.2013

2 vott går sent, litt anna å gjør i dag og

30.01.2013

Slik blir votten, moro å lage mønster

29.01.2013

Da har endelig kommet i gang med votten, etter at jeg har tatt den opp igjen 4 ganger i kveld, ikke alltid like lett å designe mønster å få det som jeg vil i str :) Mariusvotter i str 10 år

29.01.2013

Har lagt opp til marius jente votter str 10 år :) Passe til lua jeg strikket ferdig i går <3

29.01.2013

Rød og hvit mariusgenser med V hals str L dame ferdig montert nå. Strikket i super wash :)

29.01.2013

Mariusgenser str 10 år ferdig montert

29.01.2013

Nå har jeg strikket ferdig og montert en genser for ei :) Hun gikk lei ;)

28.01.2013

Ferdig med en jente mariuslue jeg la opp til i går kveld, skal tegne mønster til strikke votter til den, men først montere 3 gensere i dag :)

27.01.2013

Da er dame votter i Selbu mønster helt ferdig :)

27.01.2013

Da er endelig vott 2 ferdig, bare tommeler igjen :)

26.01.2013

Fikk strikket helt opp og felt en selbuvott nå, legge opp til andre votten ")

26.01.2013

Da er endelig 2 arm ferdig. Mariusgenser str L

25.01.2013

Da er endelig bol og ene arm ferdig, denne skal ikke være tre farget, skal ha rød og hvit, starter opp på andre arm nå.

24.01.2013

Kommet litt lenger op bolen, jeg måtte rekke opp, glemte en bord. Strikket en arm opp til mønster

22.01.2013

Strikker på mønster på rød Mariusgenser str L

21.01.2013

Kommet i gang med mønster på Mariusgenser str L

20.01.2013

Fått strikket litt i dag, marius dame genser str L

19.01.2013

Strikket litt på Mariusgenseren i rødt i kveld

18.01.2013

Da tar jeg opp kampen med nok en Mariusgenser :) dame str L i Rubin superwash

18.01.2013

Fått strikket litt på votten i dag, lite strikk i dag

17.01.2014

Da har jeg fått strikket opp det som manglet på denne bolen i kveld. Bare montering igjen.

17.01.2013

Da dumpet det ned et nytt oppdrag her, ei som vil ha hjelp til å gjøre den ferdig, da er det bare å sette i gang :)

17.01.2013

Lagt opp til SELBUVOTTER med RUBIN dame str

17.01.2013

Da er 2 arm ferdig, bare montering igjen.

16.01.2013

Da er det masse gleder i dag og, 63 bunter med lykke

16.01.2013

Da er armen ferdig strikket og er i gang med opplegg på arm 2

15.01.2013

Startet på armen her i efta, håper å bli ferdig i kveld med 1 armen :)

14.01.2013

Må huske pp å blogge litt i dag og. Nesten ferdig med mønster på Mariusgenser i 10 år. Skal gjøres ferdig i kveld, begynne på armer i morgen

14.01.2013

blogg.no » * Torill's blogg * » Strikking » Odessa-lue på norsk Odessa-lue på norsk 22.05.2006 kl.13:43 i Strikking 40 kommentarer Då var min første Odessa-lue ferdig. Foreløpig uten perler, for perlene eg hadde kjøpt hadde altfor små hull...Skal det bli perler, må de syes på. Men O...

13.01.2013

Da har jeg kommet godt i gang med mønster på hvit Mariusgenser str 10 år

13.01.2013

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3561555296295&set=pcb.3561566616578&type=1&theater

13.01.2013

Da er Dorthe genser ferdig for 2 gang. :) Forlenget med 20 cm

12.01.2013

Fått tatt opp det som skal tas opp. Startet ned å strikke opp :)

11.01.2013

Jobbet med denne i hele dag, nå starter jeg på framstykket :)

11.01.2013

Da er jeg i gang med å forlenge Dorthe genseren jeg strikket, den er strikket i silke mohair og alpakka så ikke lett å få fra hverandre, den skal forlenges med 15 cm :)

10.01.2013

Strikket litt på denne etter vesten ble ferdig i kveld, Mariusgenser i 10 år

10.01.2013

Nytt månedens blad i dag..

10.01.2013

Nå er vesten til min sønn ferdig, strikket i marius mønster med garnet RUBIN str M

10.01.2013

Dagens lykke 100 bunter med deilig garn

10.01.2013

Fikk strikket litt på marius genseren i går kveld, skal gjøre ferdig marius vesten i dag, fikk tak i garn som manglet.

09.01.2013

Mens jeg venter på mer garn til en vest jeg holder på med og garn til en Dorthe genser jeg skal gjøre om, så har jeg lagt opp til en Mariusgenser til jente str 10 år :)

08.01.2013

Alpe lue strikket i Nepal str dame :) På dette bildet ser den veldig blå ut,men den er grå lilla i virkelig heten

08.01.2013

Da fikk jeg strikket to mobil veskser i kveld :) har hatt STRIKEKVELD og det var godt å komme i gang igjen

08.01.2013

I dag skal jeg ha strikke kveld hjemme hos meg, så dagen har gått til litt baking og litt vask, men har fått ferdig lua jeg startet på, tatt bilde så den blir lagt ut da jeg kan få det inn her. Starter opp med mobilvesker i kveld, passe strikkekveld strikk det :)

07.01.2013

Hei, da blir det ikke noe bilde i dag, da jeg ikke får inn med hverken mob eller kamera, men lua mangler bare 3 cm med vrangbord, så den er i boks innen morgen dagen, da står nok to mbilvesker for tur :)

06.01.2913

Var nesten ferdig ned pga, da jeg oppdaget at masse var glemt i mønsteret, bare å rekke opp igjen nesten hele lua, så da har jeg kommer så langt i dag

06.01.2013

Da er ryggen og ene forstykke på vesten ferdig, men fikk for lite garn så må starte opp med noe annet så lenge. Da skal jeg strikke en alpelue i garnet Nepal, på pinner 5.

05.01.2013

Da har jeg fått ferdig ryggen og nesten ene siden foran på vesten :)

04.04.2013

Da har jeg fått startet med mønsteret på ryggen. Lite strikk og masse barne pass i dag

03.03.2013

Det kommer seg, gått litt trått i dag, huslige stanses skyld, men nå trenger jeg tips til en 3 farge pp denne vesten u kongeblå, skal ga hvitt mønster, men hva skal passe pp toppen ? Kom ned forslag, haster :)

02.02.2013

Da har jeg kommet i gang med bunt nr 3 i dag :) Herre vest str M

02.02.2013

Har sett mye rart men detta var noe spesielt, en løkke med garn runt tråden da jeg kommer innover på nøstet. :)

02 Januar 2013

Har fått lagt opp til en vest i str M herre i marius mønster Strikker med RUBIN Til min sønn selv valgte farger :)

01.01.2013

Da fikk jeg ferdig Dame marius vottene i kveld :)

01.01.2013

Da er genseren ferdig strikker og montert :) Venter bare på sin eier. Dame genser i str XL. strikket i super wash

1.Januar 2013

http://wenchesstrikkeverden.blogg.no/ Hei alle strikke glade :) Godt nytt år <3 Har fått en toppers ide fra noen inne på STRIKEKSIDEN hun sparer en 10 er pr garn nøste hun strikker opp, restegarn teller også :) De starter i dag 01.01.2013 og sparrer til 01.01.2014 Tenk så spennende å se hv...

01 Januar 2013

Godt nytt år alle sammen :) Fikk en tøff idé fra en Strikke side her i går. De sparer en 10 er pr nøste de strikker opp på et glass :) ' De starter i dag 01.01.2013 til 01.01.2014. Noen som vil henge seg på ? Skriv en hilsen :) Her er mitt glass og første 10 kom på nå. Alle nønster som strikke...