31.01.2013

Strikket en arm frem til mnster og vr. Bord p andre arm, venter p ml av eier fr jeg kan starte med mnster slik at arm blir lang nok.

31.01.2013

Startet opp med en ny alpelue, strikket i Nepal fra Drops :) Dame lue.

31.01.2013

Moro bruke hode prve p.

31.01.2013

Ftt hode i dag, s mye lettere vise luer.

31.01.2013

Da er lue og votte sett ferdig, str 10 r

30.01.2013

Lagt opp til en arm til boka gr mariusjakke herre XL

30.01.2013

2 vott gr sent, litt anna gjr i dag og

30.01.2013

Slik blir votten, moro lage mnster

29.01.2013

Da har endelig kommet i gang med votten, etter at jeg har tatt den opp igjen 4 ganger i kveld, ikke alltid like lett designe mnster f det som jeg vil i str :) Mariusvotter i str 10 r

29.01.2013

Har lagt opp til marius jente votter str 10 r :) Passe til lua jeg strikket ferdig i gr <3

29.01.2013

Rd og hvit mariusgenser med V hals str L dame ferdig montert n. Strikket i super wash :)

29.01.2013

Mariusgenser str 10 r ferdig montert

29.01.2013

N har jeg strikket ferdig og montert en genser for ei :) Hun gikk lei ;)

28.01.2013

Ferdig med en jente mariuslue jeg la opp til i gr kveld, skal tegne mnster til strikke votter til den, men frst montere 3 gensere i dag :)

27.01.2013

Da er dame votter i Selbu mnster helt ferdig :)

27.01.2013

Da er endelig vott 2 ferdig, bare tommeler igjen :)

26.01.2013

Fikk strikket helt opp og felt en selbuvott n, legge opp til andre votten ")

26.01.2013

Da er endelig 2 arm ferdig. Mariusgenser str L

25.01.2013

Da er endelig bol og ene arm ferdig, denne skal ikke vre tre farget, skal ha rd og hvit, starter opp p andre arm n.

24.01.2013

Kommet litt lenger op bolen, jeg mtte rekke opp, glemte en bord. Strikket en arm opp til mnster

22.01.2013

Strikker p mnster p rd Mariusgenser str L

21.01.2013

Kommet i gang med mnster p Mariusgenser str L

20.01.2013

Ftt strikket litt i dag, marius dame genser str L

19.01.2013

Strikket litt p Mariusgenseren i rdt i kveld

18.01.2013

Da tar jeg opp kampen med nok en Mariusgenser :) dame str L i Rubin superwash

18.01.2013

Ftt strikket litt p votten i dag, lite strikk i dag

17.01.2014

Da har jeg ftt strikket opp det som manglet p denne bolen i kveld. Bare montering igjen.

17.01.2013

Da dumpet det ned et nytt oppdrag her, ei som vil ha hjelp til gjre den ferdig, da er det bare sette i gang :)

17.01.2013

Lagt opp til SELBUVOTTER med RUBIN dame str

17.01.2013

Da er 2 arm ferdig, bare montering igjen.

16.01.2013

Da er det masse gleder i dag og, 63 bunter med lykke

16.01.2013

Da er armen ferdig strikket og er i gang med opplegg p arm 2

15.01.2013

Startet p armen her i efta, hper bli ferdig i kveld med 1 armen :)

14.01.2013

M huske pp blogge litt i dag og. Nesten ferdig med mnster p Mariusgenser i 10 r. Skal gjres ferdig i kveld, begynne p armer i morgen

14.01.2013

blogg.no * Torill's blogg * Strikking Odessa-lue p norsk Odessa-lue p norsk 22.05.2006 kl.13:43 i Strikking 40 kommentarer D var min frste Odessa-lue ferdig. Forelpig uten perler, for perlene eg hadde kjpt hadde altfor sm hull...Skal det bli perler, m de syes p. Men O...

13.01.2013

Da har jeg kommet godt i gang med mnster p hvit Mariusgenser str 10 r

13.01.2013

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3561555296295&set=pcb.3561566616578&type=1&theater

13.01.2013

Da er Dorthe genser ferdig for 2 gang. :) Forlenget med 20 cm

12.01.2013

Ftt tatt opp det som skal tas opp. Startet ned strikke opp :)

11.01.2013

Jobbet med denne i hele dag, n starter jeg p framstykket :)

11.01.2013

Da er jeg i gang med forlenge Dorthe genseren jeg strikket, den er strikket i silke mohair og alpakka s ikke lett f fra hverandre, den skal forlenges med 15 cm :)

10.01.2013

Strikket litt p denne etter vesten ble ferdig i kveld, Mariusgenser i 10 r

10.01.2013

Nytt mnedens blad i dag..

10.01.2013

N er vesten til min snn ferdig, strikket i marius mnster med garnet RUBIN str M

10.01.2013

Dagens lykke 100 bunter med deilig garn

10.01.2013

Fikk strikket litt p marius genseren i gr kveld, skal gjre ferdig marius vesten i dag, fikk tak i garn som manglet.

09.01.2013

Mens jeg venter p mer garn til en vest jeg holder p med og garn til en Dorthe genser jeg skal gjre om, s har jeg lagt opp til en Mariusgenser til jente str 10 r :)

08.01.2013

Alpe lue strikket i Nepal str dame :) P dette bildet ser den veldig bl ut,men den er gr lilla i virkelig heten

08.01.2013

Da fikk jeg strikket to mobil veskser i kveld :) har hatt STRIKEKVELD og det var godt komme i gang igjen

08.01.2013

I dag skal jeg ha strikke kveld hjemme hos meg, s dagen har gtt til litt baking og litt vask, men har ftt ferdig lua jeg startet p, tatt bilde s den blir lagt ut da jeg kan f det inn her. Starter opp med mobilvesker i kveld, passe strikkekveld strikk det :)

07.01.2013

Hei, da blir det ikke noe bilde i dag, da jeg ikke fr inn med hverken mob eller kamera, men lua mangler bare 3 cm med vrangbord, s den er i boks innen morgen dagen, da str nok to mbilvesker for tur :)

06.01.2913

Var nesten ferdig ned pga, da jeg oppdaget at masse var glemt i mnsteret, bare rekke opp igjen nesten hele lua, s da har jeg kommer s langt i dag

06.01.2013

Da er ryggen og ene forstykke p vesten ferdig, men fikk for lite garn s m starte opp med noe annet s lenge. Da skal jeg strikke en alpelue i garnet Nepal, p pinner 5.

05.01.2013

Da har jeg ftt ferdig ryggen og nesten ene siden foran p vesten :)

04.04.2013

Da har jeg ftt startet med mnsteret p ryggen. Lite strikk og masse barne pass i dag

03.03.2013

Det kommer seg, gtt litt trtt i dag, huslige stanses skyld, men n trenger jeg tips til en 3 farge pp denne vesten u kongebl, skal ga hvitt mnster, men hva skal passe pp toppen ? Kom ned forslag, haster :)

02.02.2013

Da har jeg kommet i gang med bunt nr 3 i dag :) Herre vest str M

02.02.2013

Har sett mye rart men detta var noe spesielt, en lkke med garn runt trden da jeg kommer innover p nstet. :)

02 Januar 2013

Har ftt lagt opp til en vest i str M herre i marius mnster Strikker med RUBIN Til min snn selv valgte farger :)

01.01.2013

Da fikk jeg ferdig Dame marius vottene i kveld :)

01.01.2013

Da er genseren ferdig strikker og montert :) Venter bare p sin eier. Dame genser i str XL. strikket i super wash

1.Januar 2013

http://wenchesstrikkeverden.blogg.no/ Hei alle strikke glade :) Godt nytt r <3 Har ftt en toppers ide fra noen inne p STRIKEKSIDEN hun sparer en 10 er pr garn nste hun strikker opp, restegarn teller ogs :) De starter i dag 01.01.2013 og sparrer til 01.01.2014 Tenk s spennende se hv...

01 Januar 2013

Godt nytt r alle sammen :) Fikk en tff id fra en Strikke side her i gr. De sparer en 10 er pr nste de strikker opp p et glass :) ' De starter i dag 01.01.2013 til 01.01.2014. Noen som vil henge seg p ? Skriv en hilsen :) Her er mitt glass og frste 10 kom p n. Alle nnster som strikke...