6 nov 17. Border Collie 🐕 genser

Ny genser med mønster av pinner i efta.
Denne heter Border Collie 🐕
Har jeg lagret opp mønster til i str XS til XXL. Selges i en og en str.
Denne er strikket i SPORTS RAGG. Tåler godt å brukes ute. Myk og god.

Kontaktes på :

Mail : wenchehaugen8@gmail.com
Blogg : wenchesstrikkeverden

Face : wenchesstrikkeverden

https://wenchehaugen8.wixsite.com/minside

23 kommentarer

Snuppa87

06.11.2017 kl.16:23

Så flink du er <3

wenchesstrikkeverden

06.11.2017 kl.17:00

Snuppa87: Tusen takk <3

fjellgeitbundingen

06.11.2017 kl.17:59

Flott genser :) Artige sauer og Border Collie

wenchesstrikkeverden

06.11.2017 kl.18:01

fjellgeitbundingen: Tusen takk :)

Gørill

07.11.2017 kl.14:12

Nydelig genser

wenchesstrikkeverden

08.11.2017 kl.07:54

Gørill: Tusen takk :)

Britt

07.11.2017 kl.23:47

Knall lekker!!

wenchesstrikkeverden

08.11.2017 kl.07:54

Britt: Tusen takk :)

julietalivstil

08.11.2017 kl.17:03

veldig fin genser:)

wenchesstrikkeverden

09.11.2017 kl.11:09

julietalivstil: Tusen takk :)

Anne Britt Hovland

25.11.2017 kl.17:14

Hei

Skulle så gjerne kjøpt mønster til den flotte Border Collie gensaren. Korleis gjer eg det? Fantastisk flotte strikkeplagg !

wenchesstrikkeverden

26.11.2017 kl.09:26

Anne Britt Hovland: Hei, send på meg en mail du, står under bilde her på siden min :)

Gerd Bjerknes

29.11.2017 kl.17:06

Vil gjerne kjøpe mønster til border collie genser i str. L. Hvordan betaler jeg?

wenchesstrikkeverden

01.12.2017 kl.15:04

Gerd Bjerknes: sender deg meld :)

Torunn Kvamme

29.12.2017 kl.14:10

Så flott genser.

Hadde vært fin for meg, en Border collie eier....😃

St. xxl?

wenchesstrikkeverden

30.12.2017 kl.08:20

Torunn Kvamme: Hei, a den er fin, tror du sendte meg en mail, om ikke så gjør det, wencheshaugen8@gmail.com :)

Gunn heidi

30.12.2017 kl.10:55

Får ikke til å bestille mønstra..hva gjør jeg feil?

wenchesstrikkeverden

30.12.2017 kl.16:24

Gunn heidi: Send en meld på mail, min side er bare til informasjon enda

Karina stråmyr

28.02.2018 kl.16:47

Hei. Sendte akkurat ein Mail, men så såg eg at du hadde laga til dette skjemaet. Så då sender eg ein ny. Ønsker å bestille mønster på den flotte bordercollie genseren.

wenchesstrikkeverden

01.03.2018 kl.10:22

Karina stråmyr: Svart deg på mail :) :)

27.03.2018 kl.08:44

Hei er det mulig å få mønster av border collie genser str XS

Helsing Maili M Havrevoll

wenchesstrikkeverden

28.03.2018 kl.20:08

Anonym: ja send på meg en mail du så ordner vi mønster wenchehaugen8@gmail.com

Susanne

21.04.2018 kl.22:59

Hej,

Så himla fin!!!!! 😍😍😍😍

Finns det möjlighet att få mönstret på svenska?

Vänliga hälsningar Susanne

wenchesstrikkeverden

22.04.2018 kl.09:25

Susanne: Hei, jeg lager dessverre ikke mønster på svensk. er en liten privat bedrift, men den er enkel å lese og forstå :) Ta kontakt på wencheshaugen8@gmail.com

47, Øyer