07.09 Koften Åsli

Har strikket koften Åsli denne gangen, den er strikket i Rubin og i 4 farger, grått, koks, hvitt og eple grønn. Koften er strikket i str L :) 
Har strikket den med raggelan felling, ikke enkelt å få det pent med så mye tvinning og 3 farger på omg, men har prøvd meg :) 

10 kommentarer

Henriette Celin

07.09.2016 kl.08:18

Den var kjempefin (:

wenchesstrikkeverden

07.09.2016 kl.09:01

Henriette Celin: Takk for det

fjellgeitbundingen

07.09.2016 kl.08:57

Dette var en super fin kofte. Dette mønsteret likte jeg veldig godt. Kunne godt tenkt meg en sånn selv :)

wenchesstrikkeverden

07.09.2016 kl.09:03

fjellgeitbundingen: ja det er en fin kofte, men håper jeg slipp å strikke flere av den he he gjør det om noen ber selvfølgelig he he , men 4 farger, 3 på mane av omg, og mye tvinning i tillegg på de omg, så vanskelig å få passe stramt, ikke løst eller stramt, men moro å strikke :) Prøvde meg på ragelan felling på den, ikke sett det før, og ikke er det i mønsteret

handarbeidsglede

07.09.2016 kl.15:26

Det ble en kjempefin kofte!

wenchesstrikkeverden

07.09.2016 kl.19:49

handarbeidsglede: Takk for det :)

akbhandy

07.09.2016 kl.22:01

Skikkelig flott denne kofta. Likte mønsteret veldig godt, men har ikke så lyst å strikke med så mange farger på omgangene. Hehe. Men lekker var den ja. :-)

wenchesstrikkeverden

09.09.2016 kl.17:11

akbhandy: Tusen takk

Liv

07.09.2016 kl.23:16

For ei nydelig jakke!

wenchesstrikkeverden

09.09.2016 kl.17:11

Liv: Tusen takk