21 Mai Sommer sett til Thor 💙

Da er omsider sommer sett til min kjre lille Thor💙

ferdig ogs. Strikket i Mini duett👍

Strikket det i str 3 r 💙

S n har jeg ftt strikket sommer sett til begge barnebarna 👍 Thor💙 og Thea💜

Lite strikke tid, gjr at ting tar tid, men vr er vr 💜💖

20 kommentarer

fjellgeitbundingen

22.05.2015 kl.06:58

S flotte sett du har laget :)

Iselin Rene

22.05.2015 kl.07:55

S fine :)

Eli Svarva

22.05.2015 kl.08:37

S fine sett, og nydelig med den friske grnne sammen med marinebltt! Du har gitt meg inspirasjon - n skal jeg ta frem noen nster fra garnlageret mitt! Ha en fin dag videre!

Eli Svarva

22.05.2015 kl.08:38

S fine sett, og nydelig med den friske grnne sammen med marinebltt! Du har gitt meg inspirasjon - n skal jeg ta frem noen nster fra garnlageret mitt! Ha en fin dag videre!

Hobbystua

22.05.2015 kl.10:21

Helt nydelig alt du har strikket til dine sm og bde buksen genseren og ikke minst kjolen er jo s sommerlige og i fine farger:-) En riktig fin pinsehelg nsker jeg deg:-)

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.16:26

fjellgeitbundingen: Tusen takk er til mitt barnebarn :)

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.16:27

Iselin Rene: tusen takk :)

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.16:27

Eli Svarva: Tusen takk, dette var fra garn lageret mitt :)

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.16:27

Eli Svarva: :)

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.16:28

Hobbystua: Tusen takk for det, og takk det samme til deg Nyt helgen :)

Trulte H

22.05.2015 kl.19:28

Tffe sett det der. Den buksen der er den etter et hode, eller oppskrift. Syns den ligner litt p en sykkelshorts, og jeg er litt p leit etter en oppskrift p det til Tutti Frutti kolen jeg strikker. Den har s mye hull.

Kjolen har en nydelig farge. Og den fine genseren og shortsen passer jo perfekt i fargene til kjolen.

nsker deg samtidig god pinse.

wenchesstrikkeverden

22.05.2015 kl.21:21

Trulte H: Tusen takk :) boksen er til genseren, det er sett fra heftet sandnes nr 0470, kjolen er til hans sster, og er i samme farve som genseren, var meningen det skulle vre sett ja :) God pins helg til deg :)

Trulte H

22.05.2015 kl.21:41

Tusen takk. Ok var p Sandnes sine sider og sjekket n, og det er kanskje et gammelt hefte for jeg fant ikke det heftet der. Jeg fr sjekke mine hefter se om jeg har det der.

Emilie

22.05.2015 kl.23:54

S flotte plagg! Heldige barnebarn som har noen som strikker til dem :D

Og vren pleier vel vre litt treg, snn strikkemessig, for ganske mange av oss ;)

wenchesstrikkeverden

23.05.2015 kl.06:09

Trulte H: Hmm skal ikke vre s gammelt, kjpte det n for en mnd tid siden jeg da :) men var nedsatt s det skulle ut, men ikke s gammelt siden de har det i butikken :)

wenchesstrikkeverden

23.05.2015 kl.06:10

Emilie: He he ja hus skal gjres lettvint klart, ikke minst hagen skal rustes opp, og der finner en jo p s mye rart, og ting som tar tid he he , unger jobb i tillegg, ja da flyr tiden :) Fin sommer til deg, og tusen takk :O)

Trulte H

23.05.2015 kl.10:12

Jeg tar og ringer til garnbutikken vr p mandag og hrer om de har det hvis jeg ikke finner det hjemme. Og hvis ikke jeg finner det der ringer jeg til Sandnes de er som oftest veldig behjelpelig med utgtte oppskrifter. Tusen takk for opplysningene.

wenchesstrikkeverden

23.05.2015 kl.19:18

Trulte H: bARE HYGGELIG DET, OG SKULLE DU F PROBLEMER S KONTAKT MEG DA VEL :) god pinse til deg

strikkepiken

24.05.2015 kl.19:46

Ste sm :)

wenchesstrikkeverden

24.05.2015 kl.21:53

strikkepiken: Takk for det