9 April

Da er jeg endelig i gang med stolpene,  å nå håper jeg den sitter som et skudd he he  

etter 6 ganger opp rekk,  av bolen, og bære stykke,

litt usikker på fellinger i rundfelling,så kommer til å prøve den på mor før jeg monter den ferdig,

så jeg har mulighet til å felle mer, ta opp igjen noen fellinger, strikke lenger eller kortere, er så vanskelig å strikke uten å ha prøvd,

så da har jeg en mulighet til å gjøre om,  om den skulle være langt unna hennes str  

Men håper nå selvfølgelig den passer 🙂 🙂

2 kommentarer
    1. Du er flittig. Jeg “hater” å strikke stolper, jeg jukser og strikker den ofte rett på kofta på tvers, eller samtidig som jeg strikker bolen. (Latskapen lenge leve er mitt motto da :))

    2. Trulte H: he he gjør nok ofte det om jeg får det itl å passe jeg og, men her må jeg nok gjøre det slik, skal det blir noe av det 🙂 Begynner å nærme meg ferdig nå, om den passer min mor 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg