8 Feb.

Da er jeg i gang mnster begynner ta form,

her gr det ikke unna for si det snn,

heldig om en fr en 6-8 omg pr dag,

450 m flette mnster hver 2 m gr rett slett seint.

Vrang omg til bake, som n nesten fles som en lettelse,

men bare nesten.

Skal ha hele 84 cm Strikker str M med Rubin.

Dette skal vre en kpe

3 kommentarer

the future life

08.02.2015 kl.16:28

Ha en fin dag :)

G gjerne inn p bloggen, Facebook siden vr, trykk liker og del vis du er i mot mobbing :)

Du finner Link til Facebook siden under Facebook p bloggen.

Hadde gjort oss veldig takknemlig.

Takk

Hobbystua

08.02.2015 kl.19:53

Heisan:-) Ja dette er nok en stor tlmodighetsprve du holder p med n og fr bare hpe du ikke har noe tidspress p deg? Ser ut til og bli et flott mnster. Rubingarnet er jeg ogs veldig fornyd med og det holder seg godt i fasong og ikke siger det heller slik som merinogarnet gjr. Mange som skryter av det garnet men jeg har ikke den gode erfaringen med det. Du fr strikke og kose deg og uansett blir det nok et flott plagg du lager:-) Jeg spurte deg om duskene du kjpte og fikk svar,,men er det en annen link jeg kan bruke for er ikke p FB nemlig. Ha en fortsatt fin kveld:-)

wenchesstrikkeverden

08.02.2015 kl.20:22

Hobbystua: hei, p deg, ja dette tror jeg blir et stort prosjekt, her m jeg bare ta tiden til hjelp, flytter seg sakte he he har dessverre ikke annen link ell den til face, men skal hre med de om det er en annen mulighet til handle hos de el omdet bare er en face side :)