27 Jan. Lille kongle lue 10 år

Måtte bare bestille meg mønster på Lille Kongle lue i går efta,

og da måtte jeg selvfølgelig bare prøve den. 

Det var en morsom lue å strikke, så blir nok flere slike på pinnene,

måtte da inn å bestille dusker også,

men de kommer om noen dager,

det gikk en god del mer garn enn det som sto på mønster,

men det gikk akkurat med det jeg hadde liggende av dette 👍

Brukt ganske tykt garn, 17 m på 10 cm, men brukte pinne 3,5

22 kommentarer

Monika

27.01.2015 kl.08:38

Kjempefin :)

fjellgeitbundingen

27.01.2015 kl.09:09

Så flott lue :) Fint å få brukt opp garn man har..

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.09:11

Monika: Tusen takk, får på pels dusk, så blir den finere tror jeg

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.09:11

fjellgeitbundingen: Ja det er jo kjempe fint, men det gikk hele 3 bunter til denne så må ha lit rester for å strikke den :)

Iselin Renée

27.01.2015 kl.09:28

Så fin lue :)

Lisbeth Pedersen

27.01.2015 kl.09:28

Kjempeflott lue og et artig mønster :-) Alltid gøy å prøve noe nytt

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.09:29

Iselin Renée: Takk for det, gleder meg bare til dusken kommer, har bestilt som skal passe til lua :)

Hobbystua

27.01.2015 kl.09:52

Dette var en flott lue i et artig mønster. Men må spørre deg hvor du bestiller dusker?? Ellers ønsker jeg deg en fortsatt fin strikke-dag:-)

strikkepinneklirr.blogg.no

27.01.2015 kl.10:14

Fin lue dette. Gøy med nye mønstre i blant.

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.10:58

strikkepinneklirr.blogg.no: Takk, ja det er gøy å strikke litt forskjellig :)

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.10:59

Hobbystua: Takkfor det, jeg bestiller de hos https://www.facebook.com/groups/486832641401868/?fref=ts

wenchesstrikkeverden

27.01.2015 kl.10:59

https://www.facebook.com/groups/486832641401868/

anne-elise sareussen

09.02.2015 kl.20:19

ei kjempeflott lue.kan du sende mæ oppskrifta på mail så har jeg blitt glad,

Marta Andrade

17.03.2015 kl.07:01

Kjempe fint, men jeg lurer på hvor kan jeg kjøper oppskrifter...takk

wenchesstrikkeverden

17.03.2015 kl.09:00

Marta Andrade: Hei du, takk, den får du nok kjøpt på Husfliden der du bor, kan spørre de om de kan skaffe den, ellers så er jo dette i lillehammer så tror de har den og Otta der den kommer fra :)

irene

12.04.2015 kl.17:45

Hei kunne du ha sendt meg mønster på konglelue på epost?? Jeg betaler hjerne vist du kunne ha gjort det:)

wenchesstrikkeverden

12.04.2015 kl.17:46

irene: Jeg klarer dessverre ikke å sende slik på e post jeg, der er noe jeg nesten ikke bruker, men du får den på e post da du bestiller den :) :)

Erlet Valen

25.01.2016 kl.14:56

Kjempefin lue, kunne tenkt å strikke en sånn til barnebarnet. Hvor bestilte du oppskriften fra og er den på norsk?

wenchesstrikkeverden

30.01.2016 kl.18:22

Erlet Valen: Jeg husker dessverre ikke hvor jeg lånte mønster, det var til henne jeg strikket til

wenchesstrikkeverden

04.02.2016 kl.08:19

Erlet Valen: Har dessverre ikke mønsteret, det var mønsteret til ei venninne jeg strikket til , så hun har fått et tilbake

17.11.2016 kl.21:17

hvor bestilte du oppskrift på konglelua

wenchesstrikkeverden

18.11.2016 kl.07:22

Anonym: Det et jeg ikke, hun hadde mønster hun jeg strikket til, hun tok det med igjen å det er så lenge siden så det husker jeg ikke dessverre