14 Nov. Advents Mysteriet del 5

Da er 5 del av advent's mysteriet kommet ut, takk til Britta👍 Kjempe gy strikke

13 kommentarer

Marianne

14.11.2014 kl.20:40

Skulle nske jeg var flink til strikke!

Blir en genser? :)

Despina

14.11.2014 kl.20:55

hej

Jag nskar att jag kunde sticka de vackra strumporna . Grattis till dig som kan snt svrt.

wenchesstrikkeverden

14.11.2014 kl.20:55

Marianne: Det klarer du om du prver :) det er ikke s vanskelig, om du starter enkelt og jobber deg fremover, :) Det skal bli Mysterie skjerf :)

frodith

14.11.2014 kl.20:56

Er det armer? :-) FIne farger og mnster :-) GLad i strikke og hekle men ikke etter mnster :-D

wenchesstrikkeverden

14.11.2014 kl.20:58

Despina: Takk for det :) Det er ikke s vanskelig som det ser ut :)

wenchesstrikkeverden

14.11.2014 kl.21:00

frodith: Hei du :) det er et Advents mysterie skjerf :) det legges ut nytt mnster man, ons og fredag, s strikker vi en ny bit hver gang, i alt ca 20 deler :) Det blir et skjerf :)

Marit Stokka

15.11.2014 kl.10:11

S fint det blir. Strikker her og. God helg. :)

wenchesstrikkeverden

15.11.2014 kl.10:19

Marit Stokka: Takk for det, skal ta en titt p ditt og :)

Marit Stokka

15.11.2014 kl.10:42

Skal skrive litt i bloggen min idag om dette. :)

wenchesstrikkeverden

15.11.2014 kl.10:51

Marit Stokka: Okey :) s bra, ble n litt skrive feil i forrige meld fra meg ser jeg, men leser litt mellom linjene og du tenker jeg :) Fin dag til deg :)

Ann-Elin

15.11.2014 kl.14:01

S flott det blir! Jeg har dessverre ikke frt begynt, ser n at jeg angrer litt p det..

wenchesstrikkeverden

15.11.2014 kl.15:20

Ann: Takk du :) Bare hive seg i gang n da, s har du helgen til komme etter, det gr fort, bare du starter, ser flere har startet i helgen, s blir du med p nye fra mandagskvelden, er s spennende, s det br du ikke g glipp av :)

Bim HD

17.11.2014 kl.14:05

S lckert!!! Tnkt gra en liknande, faktiskt. nskar bara man hade garn!!! Fniss... Grbeige botten... Med grna toner, vitt? Bla och lite lila, perfekt... Teori ja, hihi... Drmmer om kpstopp p garn frsvinner och ett ok stlle att handla garn till ok priser... Dreglar s ver de som ni har brjat med, sparar ledtrdar tills vidare... Dvs, inte kunna vara med och "tvla"...

Sg ngon i drops Brush Apla ka, myyys mjukt, hihi...

M s gott... Kram...

Bim HD