4 Nov Setesdals kofte

Endelig Setesdals koften ferdig strikket og montert 👍

Strikket i str M med 5 cm forlenget ermer og 10 cm forlenget bol 👍

Strikket i RAUMA Finn ull

10 kommentarer

Andrea Mythe

04.11.2014 kl.13:11

Super fin! Hvor land tid har du brukt? :)

fjellgeitbundingen

04.11.2014 kl.15:10

Kjempe fin kofte. Det gr superfort p pinnene hos deg...Ser for meg de ryker ;)

wenchesstrikkeverden

04.11.2014 kl.17:16

Andrea Mythe: Tusen takk, de gikk vel fort 2 uker i alle fall, har litt for mye annet drive med noen dager da vet du :)

wenchesstrikkeverden

04.11.2014 kl.17:18

fjellgeitbundingen: He he tusen takk, ja de knekker i alle fall inne mellom, men elsker jo strikke g da gr det unna

Ann-Elin

04.11.2014 kl.17:26

Bra jobba! Blir sikkert kjekt ta den i bruk :)

Lise

04.11.2014 kl.17:46

S fin genser :) nsker deg en riktig fin kveld videre :) kos deg med det du skal gjre :)

Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar :)

wenchesstrikkeverden

04.11.2014 kl.22:17

Ann: Takk takk, ja hper eier bllir fornyd :)

wenchesstrikkeverden

04.11.2014 kl.22:18

Lise: Takk for det, Fin kveld til det og, jeg er inne titter der rett som det er :)

Hanne

04.11.2014 kl.23:19

Den ser kjempefin ut! Gleder meg ☺

wenchesstrikkeverden

04.11.2014 kl.23:30

Hanne: det er bra, n er den hele 40 m smalere over bringen, og 5 cm lenger p ermene, s hper den passer deg bedre :)