22 juli Kjærlighet på pinne

Strikket sokker til min ene datter i hennes beste farger <3 strikket i str 39 - 40 i garnet Sports ragg

7 kommentarer

fjellgeitbundingen

23.07.2014 kl.09:39

Fine sokker vise fram p 22 juli. Hjerter for kjrlighet og varme, og ta vare p de man har kjr. nsker deg en fin sommerdag og hper sokkene ble varmt tatt i mot...

wenchesstrikkeverden

23.07.2014 kl.22:56

fjellgeitbundingen: Tusen takk for det, ja det var i mine tanker, og det var min ene datter som fikk sokkene, og hun er fornyd :)

Brita

02.08.2014 kl.08:37

Veldig fine sokker :) Hvor finnes mnsteret p disse?

wenchesstrikkeverden

02.08.2014 kl.09:03

Brita: Hei du, de fant jeg i ukebladet Familien for en tid tilbake :) Men det er et Drops mnster og de er gratis, s gr du inn der s finner du de der :) :)

Alice vig

18.08.2014 kl.09:23

Modellen hedder

DROPS Extra 0-611

DROPS design: Model nr ME-028

wenchesstrikkeverden

18.08.2014 kl.14:56

Alice vig: Ja det er en drops modell :)

wenchesstrikkeverden

18.08.2014 kl.14:56

Ja det er en Drops modell :9