7 Juni. Bergknapp

Fikk se så mange strikke den samme klut her inne i formiddag, BERGKNAPP.

så måtte bare prøve selv, fant mønster inne på siden Bittamis Design for strikkelystne :-D.

Den er gratis, å tror det kommer nytt mønster hver fredag.

Fant et til som skal prøves i løpet av uka, HJERTEBARNET

ikke sikker på hva slags garn jeg har brukt, da jeg har fått noen rester uten magebelte 😉

brukte pinne 3,5. Ser noen har strikket 4 rekker med mønster og noen 5 rekker,

jeg valgte 5, da får jeg en god klut <3

4 kommentarer
    1. Nydelig farge! 🙂
      Skal straks starte på min jeg også, må bare få noe ferdig her først 😉
      Det kommer en ny klut hver fredag i fem uker, like spennende hver gang 🙂
      Håper du koser deg i Pinsen 🙂

    2. Nina: Ja da jeg koser meg selv i regn, kos å sitte inne og strikke og 🙂

      Ja takk, fargen ble bra, er faktisk bare en rest, så usikker på typen, da det er noe jeg har fått, så kan variere litt på garn typen på mine kluter, kan hende jeg strikker flere av hver å etter hvert,
      men klut strikk putter jeg bare inn mellom annen strikk for å få litt variasjon
      Gleder meg alt til neste mønster 🙂

      Kjempe god pins helg til deg og <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg