5 februar

Da begynner FANA Kofta mi ta form :) kjempe moro strikke p, n er ragelan felling i gang, og rundfelling kommer senere :) KAUNI

6 kommentarer

fjellgeitbundingen

05.02.2014 kl.09:52

S fin den blir :) Var jo helt herlig med multifarget garn til denne :)

wenchesstrikkeverden

05.02.2014 kl.17:03

fjellgeitbundingen: Ja det er en arti jakke, hper den blir fin som ferdig, litt spent p fargene p toppen

strikkepinneklirr

05.02.2014 kl.21:26

Den blir skikkelig fin Wenche!

wenchesstrikkeverden

05.02.2014 kl.21:59

strikkepinneklirr: Tuen takk den er kjempe spennende strikke p :)

Monica

26.04.2014 kl.11:25

Jakken var aldeles nydelig! kan jeg f sprre deg hvilket garn du har brukt og hvilket mnster?

I mnsteret som jeg har, s str det ikke noe om sammenstrikking av armer og bol.... og heller ikke raglandsfelling og rundfelling.

setter stor pris for svaret ditt :)

wenchesstrikkeverden

27.04.2014 kl.09:01

Monica: Hei du, jeg har brukt kauni garn 2 av hver bunt i fargene EZ OG EI OG TUSEN TAKK :)
Mnsteret er det Ann Myhre som har designet og hun har side p face som heter Med pinner :) :)