8 april

Ei som er veldig fornøyd med Mariusjakken sin og ei lita tuppe som elsker pizza

 

3 kommentarer
    1. Hei, spurte deg på et annet innlegg, men tenkte at du kanskje så det her litt lettere 🙂
      Jeg har veldig lyst til å strikke votter i finnmarksmønster, men til nå så har jeg ikke funnet hverken oppskrift eller hvor man får tak i det hen. Ser at du har strikket en del eksemplarer av de, så: hvor har du mønsteret fra og vet du evt hvor jeg kan få tak i det? 🙂
      Fine de to på bildet over forresten 😉
      Mvh Ingrid

    2. ingrid: Hei har sendt deg svar, rart du ikke har sett det 🙂 jeg har det fra
      NORSKE VOTTER av Lillill Thuve bok nr 1
      Dessverre vet jeg ikke i dag hvor den finnes, Jeg kjøpte den i 2000 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg