4 april

Litt strikk på morgen kvisten før kurs dag

2 kommentarer
    1. Hei på deg! Utrolig bra blog. Liker spesielt den er så av så høy kvalitet at du tar oss som leser på alvor. Mange bloggerre bare lager masse poster og gidder ikke bruke tid på blogggeni det hele tatt. Det er derfor alltid like morsomt å se noen som faktisk tar meg som leser serriøst! Jeg har ikke blogg fordi jeg fikk så mye mobbe kommentarer, men jeg håper at du ikke skal gjøre det samme om du får frekke kommentarer fordi da vinner mobberne. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konkurranse jeg har funnet som er døds bra!! Premien er energidrikke i et år. Det er veldig flott for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Monster drikke – jeg drikker det hele tiden! Hihi. Men kanskje du har mer flaks enn meg?! 🙂 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en solfylt dag!!!

    2. Anne: Tusen takk for det, jeg blogger mitt liv innen strikk, strikker daglig ganske mye, selvfølgellig dager det er mindre og dager det er masse strikk, me noe hver dag, og jobber nå i en garn butikk jeg selger garn og strikker opp modeller, ellers strikker jeg på bestiling

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg