01.03.2013

Ferdig.med 2 armer, mangler det meste av mønsteret på bolen

6 kommentarer
    1. Jeg skal snart begynne på en til barnebarnet, men jeg vil ha rund felling. Hun er 6 år. Er ferdig med ullbuksa nå. Dukken jeg skulle begynne på, får bare vente

    2. Imponert! Sjøl har jeg bare fått strikka tre runder på min hvite mariusgenser. Ble litt enklere med lengre rundpinne:-)

    3. Jofrid: Ja det vil jeg tro det ble, var jo masse masker på den da, om det var deg jeg traff på i dag 😉 Men det vil jo gå så fort å få ned maskeantallet, så denne blir nok kjempe fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg