16.02.2013

Ferdig opp med en barnevott i trysilmønster str 5-7 år

4 kommentarer
    1. Heisann!!! Veldig fin blogg:) Jeg har følgt bloggen din en god stund og jeg elsker den!!! Håper du aldri slutter!! Har akkurat startet en ny blogg og det hadde betydd mye for meg om du hadde lyst til å kommentere den:)

    2. Kristine Berland: Hei så hyggelig å høe, nei da har slett ikke planer om å slutte, har som mål å legge ut noe hver eneste dag, håper å strikke masse fremover, strikker litt for andre og mye til meg og mine. Skal selvfølgelig gå inn å titte på bloggen din, det er jo kjempe gøy 🙂

    3. Trulte H: Hei du, ja da tryller og tryller, skal se om jeg kommer et stykke på vei på siste vottten av de to like parene i kveld, vært ute og kost med unger i hele dag, så nå skal det strikkes litt her

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg