7 NOVEMBER 2012

hEI HEI OG GOD MORGEN, Startet dagen med en JULEKULE, 

og dagen forsetter med er jeg litt usikker på enda, men ideer dukker nok opp

 

Da er kule nr 2 ferdig 🙂

Ja da ble det 3 kuler før jeg reiste på jobb i efta, ha fått spist nå etter jobb, så da må jeg vel

legge opp til en til, kjempe salg i dag  og masse nye bestilinger, kjempe moro da at dere liker

det jeg lager, har noen hemmeligheter her og, men kan ike dele de før jeg får svar fra et

selskap som skal se på det først, litt spennende 🙂

Da legger jeg ut mønster til denne julekulen jeg har laget  🙂

3 kommentarer
    1. fin julekule du har laget.
      Her startet dagen med å strikke ferdig trekk til tennbrikettboksa – selvsagt i mariusmønster, som jeg har fått helt dilla på for tiden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg