MINE STRIKKE OPPSKRIFTS BØKER

I dag har jeg lyst å legge ut noen av mine mønster, detter er de bøkene jeg har pr dags dato,

fler vil det nok bli, har fler hefter og ringpermer med mønster men kan ikke legge ut alt det

 

Disse to bøkene her kjøpte jeg på DEN STORE ALPAKKA ned på GRAN  i sommer

Dette er bøker jeg har fått som mnd bok i HOBBY KLUBBEN

 

To bøker av Tine Solheim, bestil en til ,men den er ikke kommet

Blir nok en samler av disse her 🙂

 

 

Dette er de første strikke bøkene jeg kjøpte, Disse begynner å bli mange år 🙂

2 av disse er votte bøker, nr 2 og 3 av den forige jeg la ut, den som heter varmekilden er med votter, luer, labber og sjerf.

To flotte votte bøker, her er det masse fine mønster inni

Dette er to bøker jeg slett ike har rukket å bruke enda, så skal bli spennende å se over hva de har  og tilby av spennende mønstre.

Den første her fa,t nok ikke helt i min smak, men Allers sin bok har jeg strikket litt ut av, 

den engelske sokke boken har jeg ikke rukket inn i enda 🙂

Dette er to flotte bøker, kjempe masse fint i de bøkene, mase brukt

Votte voken er lite sett i enda, men flotte votter inni der, Fru Soleng`s ønsker jeg meg flere bøker av, kjempe flotte mønstre, 

Den 3 boken har jeg ikke fått sett nok i enda 

ARNE OG CARLOS  har jo så herlige bøker, morsome å strikke etter 🙂

Litt hekling med strikke garn er moro, har ikke hatt td til å prøve det ut enda

 

Litt å pynt med er greit, fine bøker med blomster dyr og insekter, 

Her er det masse fint interiør strikk, puter ,tepper, duker, lamper og div

Den bakre boken er gammel, og har både søm, hekling og strikke tekniker, de 2 fremre har litt toving

Her er det mest dame klær, flotte mønstre

Her har jeg 3 bøker jeg har fått sett lite i enda, men med masse fine plagg,

Strømper i mange fine varianer

Strikket gamle drakter, og dukkeklær og en bok med sjal

Her har vi de 3 klassikerne fra 0 til voksen str Et nytt mariushefte og Dale med ARNE OG CARLOS,

der jeg strikket inn den hvite jakken i flette mønseter som er som modell i bladet, da jeg strikket for 

DALE GARN 

Høstens DROBS hefter, mye fint i de heftene

Mariusboken er jo flitti brukt, og det kommer og hjerte boken til å bli

 

Her er det mase fine votter, dessverre ubrukt av meg enda

 

Noen av de nyeste heftene jeg har kjøpt hos sandnes 🙂

 

STRIKKEMAGASIN daler ned i postkassen min en gang pr mnd, elser det 🙂

3 kommentarer
    1. Tusen tak for det, ja her er det nok å strikke i mange år, har jo masse ringpermer stapp fulle med mønster og gamle mønster hefter og, så nesten vanskelig å velge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg