24 oktober 2012

Da ble endelig ØLVOTTEN ferdig og, tok mye tid den 🙂

Klarte å få ferdig ryggen på en Dorthe genser og noen omg lenger

på framstykket  i natt, men nå er det natta 🙂 Litt usikker på hva jeg legger 

opp på pinnene i morgen, men får drømme litt om det 🙂

Garnet jeg bruker på Dorthe genseren er Sandnes Alpakka og 

Sandnes Silk mohair

Da tenker jeg at jeg prøver meg på denne halsen her jeg i dag, Kanskje jeg

har nok farge til luen også 🙂 den blir i litt annen fargen,

Strikkes i Viking ALPACA 

Da ble også halsen ferdig, det er en jente hals i str 4-6 år 

 

4 kommentarer
    1. Ølvotten såg vanskelig ut.Jeg lurte på om jeg skulle prøve å strikke den,men jeg syns den såg vanskelig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg