Mine gale ideer :)

Her er noe av ganrnet jeg har ryddet opp i, og smykker jeg har kjøpt meg, har fått laget meg plakat til STRIKKEKAFFEN jeg har her hver tirsdag, og eg har fått kjøpt meg så kult bord. 


Dette er plakaten jeg har fått laget til meg som henger rundt omkring i distriktet

Velkommen alle som måtte ønske det 🙂

Kjøpte meg et brukt bord jeg har stor glede av, her kan jeg pynte litt med 

det som passer inn for anledningen, kan bytte ut bøker til

STRIKKEKVELDER.

Noen fristelser dukker jo opp i blant, og kan ikke gå forbi alle fristelsene 🙂

Disse syns jeg var morsomme å få styket inn i plagg jeg lager da 🙂

Da har jeg fått opp reolen min så da har jeg og fått ryddet i garnhaugen min,

Noen kasser ble det vist 🙂 LYKKE


Da jeg har fått opp reol, ja så da må det være plass til litt mer garn, 

så salg på Euro pris var jo bare moro det, vel 200 nye flotte 

bunter i hus LYKKE

 http://www.iceyarns.com/pure_alpaca

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg